Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru
Usługobiorca/Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@milanos-sport.pl lub też pisemnie na adres: Miłków 2A lok. 30, 58-535 Miłków. Poniżej link do stosownego oświadczenia.

Proces zwrotu towaru:
W celu chęci odstąpienia umowy zawartej na odległość, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zgłoszenie zwrotu towaru
Poinformuj nas drogą elektroniczną lub tradycyjną o chęci odstąpienia od umowy i zwrocie towaru. 

1.
 Formularz zwrotu

Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numeru produktu, numer zamówienia, data zakupu, numer konta bankowego do zwrotu.

2.Odesłanie produktu
Zwracając towar prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem oraz kopią faktury zakupu. 

3. Wysyłka
Adres do odesłania towaru podamy w informacji zwrotnej do otrzymanego maila dotyczącego zgłoszenia odstąpienia od umowy. W innym przypadku reklamowany produkt należy wysłać na adres:
F.H.U. "MILANOS" Łukasz Zieliński
Miłków 2a/30
58-535 Miłków

4. Zwrot należności i korekta sprzedaży
Po otrzymaniu odesłanego towaru i jego sprawdzeniu czy został odesłany w nienaruszonym stanie wystawiamy korektę sprzedaży. Wysyłamy ją droga elektroniczną. Po otrzymaniu pisemnego oświadczenia o jej otrzymaniu (dopuszcza się oświadczenie drogą elektroniczną) zwracamy należność na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Do pobrania:
formularz odstąpienia od umowy sprzedaży



Reklamacje

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@milanos-sport.pl lub też pisemnie na adres: Miłków 2A lok. 30, 58-535 Miłków.

Proces składanie reklamacji:
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zgłoszenie reklamacji
Poinformuj nas drogą elektroniczną o chęci złożenia reklamacji. 

1.
 Formularz reklamacji

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numeru produktu, data zakupu, numer konta bankowego, szczegółowy opis uszkodzonego towaru. 

2.Odesłanie produktu
Odsyłając reklamowany towar prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem oraz kopią faktury zakupu i pismem reklamacyjnym. 

3. Wysyłka
Adres do wysyłki reklamacji podamy w informacji zwrotnej do otrzymanego maila dotyczącego zgłoszenia reklamacji. W innym przypadku reklamowany produkt należy wysłać na adres:
F.H.U. "MILANOS" Łukasz Zieliński
Miłków 2a/30
58-535 Miłków


Do pobrania:
formularz reklamacji

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Waluty
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl